En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under januari 2010

Av Linn - 26 januari 2010 23:07

Idag när jag satt på jobbet, började jag må skit konstigt och blev alldelels yr och mådde skit illa. Hade ont i huvet och mådde skit helt enkelt. Så jag gick hem. Har bara legat i soffan och mått piss hela kvällen. Tog en dusch och låg en stund till och mår fortfarande inte 100 men lite bättre.

Förstår inte vad det är som gör det. Men men. Jag ska sova ordentligt inatt och gå till jobbet imorgon.


Det finns en person som ligger mig varmt om hjärtat, som jag valt att inte inkludera i mitt blogg skrivande. Och han frågade faktiskt varför jag inte skrivit något om honom idag. Dels har jag valt att inte göra det för att jag inte vill att folk ska fråga en massa. Eftersom det ännu mest bara är ett intresse, eftersom vi inte har setts på riktigt ännu. Så jag har inte velat ta upp det, då folk kommer fråga mig om det hela tiden. Men nu kommer han finnas med på ett hörn då han godkänt det. Bara jag inte lämnar ut namn och telefonnummer haha. Har endast berättat om hans existens för mina närmaste. Och dels för att när jag träffat killar det senaste året typ så har det till stor del visat sig vara mest problem.

Vi har ändå pratat med varann nu i snart 2 månader ganska intensivt. Och han verkar vara den vettigaste på mycket länge. Men på senaste tiden har vi mest små tjafsat om skit saker. Och det har nog mest berott på att han har det stressigt, och jag har haft mycket i huvet. Men idag känns det som att jag fick se en glimt av den personen jag fattade tycke för. 

Han kanske inte ser ut som den typiska Linn killen. Och han är nog lite mognare än dem jag träffat på senare tid. Men är det inte på tiden att man faktiskt börjar se till personen som helhet?

Nu menar jag ju inte att han inte ser bra ut, för han har fantastiskt fina ögon. Och är skitnygg i kostym. Utan han ser bara lite mer proper ut.

Nackdelen är avståndet. Men med lite hopp och finurlighet kanske det kan bli nåt i framtiden. Vem vet? Jag tänker inte stressa in i det. Och inte ta ut segern i förskott. Och jag ska försöka att inte låta min osäkerhet och min förmåga att oftast se allt negativt först ta över.

Så nu E är du omskriven ;)

Nu blir det nanna kudden. Så jag orkar med ännu en dag på slaveriet.


Av Linn - 26 januari 2010 13:16

Jag besiktade bilen idag! Och jävlar vad fel det var tydligen. Hur i helvete ska jag kunna lösa det här på en månad. Måste dra i alla sladdar jag kan för att få folk att hjälpa mig med det här.

Men nån stackars sate kan väl svetsa och hjälpa mig med rost skadorna. Och nån annan med avgassystemet.

Men jag är sjukt jävla less på det här nu. Vart ska jag få dom pengarna ifrån?

Och smart som man är går man och köper nya byxor och beställer klipptid för att lägga plåster på såren. Jävligt smart Linn!!!

Ja ja men med lite flörtande och smörande ska det nog lösa sig.

Av Linn - 25 januari 2010 17:30

Är så himla trött. Höll på å försova mig men jag lyckades komma i tid idag. Yay!

Nu har lönen trillat in iallafall. Och det gillar vi.

Dock försvinner typ halva innan man ens lyckats somna, iallafall om man betalar sina räkningar innan man gick och la sig.

Men jag är så sjukt trött idag. Det är helt sjukt.

Slutar 19.30 sedan ska det storhandlas så man har nåt att trycka i sig i slutet av dagen.

Hade tänkt träna men jag är alldelels för trött dör det idag.

I övrigt händer det inte mycket. Jag funderar på vad jag vill med livet och hur jag ska tackla det jag möter.

Men i övrigt rätt dött faktiskt.

Av Linn - 24 januari 2010 15:21

Ja här kommer man till jobbet, måttligt glad över att man faktiskt måste släpa sig hit denna förfärliga söndag. Och möts av polarvindar när man kliver in i rummet där vi på chatten sitter. Linnea sitter med 4 filtar och ett extra element. Ska det vara på det viset?

Fan och nu ska man sitta i denna kyla och jobba till 24. Tur det finns ett antal fleece filtar och ett och annat täcke att roffa åt sig om man ska övervintra i detta rum.

Smart att ha dörren öppen hela jävla dagen.

Ja som ni märker är detta en otroligt glad dag för Linn. Positiviteten riktigt spritter i kroppen. Eller?

Ja ja förhoppningsvis går det över tills senare. Eller så får jag helt enkelt sova bort den inatt. :P

Av Linn - 24 januari 2010 13:03

Av Linn - 23 januari 2010 16:24

Jag är bara less på allt. ALLT allt allt.

Jag får fan psykbryt snart. Vintern stör mig, mörkret kan ta sig i röven och livet i allmänt suger. Jag måste fan härifrån den här jävla lilla stan snart. Den driver mig till vansinne. Människorna, lögnerna, skitsnacket, samma gamla jävla skandaler bara olika människor om man ens har lyxen att det är nya människor inblandande. Och jag är less på folk som inte kan bestämma sig.

Jag är less på mig själv och att jag aldrig kan lära mig att inte gå för djupt in i mig själv och känna efter. Jag är less på folk som ger en falska förhoppningar oavsett vad det gäller.

Jag är dö less med andra ord.

Av Linn - 23 januari 2010 14:11

  

Jag älskade henne när jag var liten. När jag fyllde 4 fick jag ett skärp som såg ut precis som hennes och jag tror att jag aldrig ville ta av mig det. Jag låtsades att regnbågen kom fram då jag tryckte på stjärnan och jag kunde springa iväg över den precis som hon. Jag fick även en låtsas rakappart som lät precis som en riktigt. Varför är inte livet som i tecknade serier med vackra färger och fantastiska funktioner?

Om man ändå levde i en fantasi värld hela tiden. Vad mycket lättare livet hade varit. Haha..

Av Linn - 22 januari 2010 20:32

Japp idag segar den extra mycket faktiskt. Sjukt sakta går det. Sitter och målar lite mellan varven, funderar och förundras över att jag kan hålla ögonen öppna.

Vill egentligen bara hem och sova. Men som vanligt när man väl kommer hem är man pigg som en mört och kan inte somna på flera timmar.

Det suger röv!

Men men bara 2½ timme kvar till hemgång.

Sjukt segt bara å jobba sent en fredag.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards