En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Linn - 21 januari 2010 19:41

Jag hatar när man bara har några futtiga kronor kvar och det är fler än 2 dagar kvar till lön. Iofs jobbar jag ju i helgen så jag behöver inte stor spendera men det är ändå jobbigt när man måste vända på varenda krona.


Idag har jag fikat med Jakob på stan. Mycket trevligt, han följde med hem och höll mig sällskap när jag städade lite också. Skönt att ha lite sällskap ibland.

Sen kom Lisa med fika, så vi satt och prata lite strunt och drack lite kaffe.

När hon gick ville jag bara bli klar med städningen så jag la in den där extra växeln och städade det som var kvar. Nu är det sjukt mysigt och rent i lägenheten. I like.

Jag brukar vara för lat för att orka med allt på en gång men idag efter 2 koppar kaffe är jag som på nålar.

Håller även på att tvätta. Så nu jävlar är det rent.

Hade tänkt släpa mig på gymmet också men jag är helt slut efter all städning nu.

Om jag vaknar tidigt kanske jag kan smita förbi där imorgon innan jobbet. Men känner jag mig själv så lär jag inte göra det. Så ingen idé att lura nån. :P

Har varit skönt att vara ledig, men nu har jag 7 härliga arbetsdagar framför mig. Oh happy day.

Av Linn - 21 januari 2010 11:48

Idag är jag ledig som fan. Har egentligen inget planerat vilket känns sjukt skönt. Ska fika med Jakob senare men det är allt. Ska försöka ta mig till gymmet och springa lite också.

Jag borde verkligen göra det.

Nu ska det städas lite här hemma. Jag grisar ner så sjukt mycket när jag jobbar sent och inte orkar plocka undan allt direkt.

Fy Linn! Skärpning!

Av Linn - 21 januari 2010 00:51

     

Goare unge får man leta efter. Så omtänksam och söt. Emmy och pappa Kent bör vara otroligt stolta över sin lilla prinsessa.

Men man kan ju inte låta bli att önska att man också hade den där villkorslösa kärleken som man endast kan få av ett barn. Även om hon inte är min dotter så är jag ju Mossi. Snäppet efter mamma. Och jag hoppas att hon känner samma tillit till mig när hon blir äldre och behöver rymma från mamma lite eller helt enkelt bara behöver prata.

  

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards