En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Linn - 4 januari 2010 15:35

Japp nu slavar man på jobbet till 22 idag. Ska bli sjukt skönt att vara ledig nu i två dagar. Ska hem till mor och far och äta imorgon med syster och Ellen.

Är så sjukt trött hela tiden, den här medicinen gör mig yr och virrig och extra känslig tror jag.

Måste försöka samla mitt huvud och komma på spåret igen.

Ska försöka släpa mig till gymmet imorgon också så man kanske får lite energi.

Av Linn - 4 januari 2010 01:23

 

Jag blir fan galen på det manliga könet och deras sätt att agera och tänka.

Hur i helvete är det meningen att man ska förstå vad dom menar eller vill.

Kan inte tala klarspråk och säger en massa kryptiska saker som man ska försöka klura ut vad dom menar.

Jag blir nästintill galen av att tänka på allt.

Och jag som inte kan sluta tänka på saker heller.

Jag behöver allt svart på vitt så jag kan släppa det. Säg bara rakt ut vad fan du menar!

ORKA!!!!!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards