En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Linn - 11 januari 2010 13:17

  

Jag älskar lady gaga. Hade jag varit känd hade jag lätt velat vara henne eller pink.

Tjejer med attityd och lite stake. Och jag vill så himla gärna ha en sån hår rosett som hon har. Så sjukt sött.

Vart får man tag i en sån?

Av Linn - 11 januari 2010 08:42

Varför är det alltid mycket jobbigare att göra allting på en måndag?

Att kliva ur sängen känns extra jobbigt bara för att det är måndag och man vet att det är hela långa arbetsveckan kvar.

Hela livet går lite saktare på en måndag. Och man hänger inte riktigt med hela tiden.

Igår när jag skulle somna hade jag en sån fruktansvärd huvudvärk. Förstår inte vart den kom ifrån. Och jag hade problem med att somna. Men jag lyckades till slut och jag tror inte att det blev allt för sent heller.

Vågade inte kolla på klockan.

Men måndagen är påbörjad iallafall. Och ikväll blir det muskel plus på gymmet.

Jag kommer vara totalt död efter det. Lika bra det så jag kanske somnar i tid.

Men nu ska jag jobba bort denna sega och tråkiga dag.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards