En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under februari 2011

Av Linn - 27 februari 2011 00:23

Känner mig lite piggare såhär på kvällskvisten.

Madde kom och höll mig sällskap och spelade lite Mario :)

Hon är så sjukt rolig att kolla på när hon spelar. Helt inne och tappar humöret för minsta lilla.


Idag stod det rådjur och käkade lite vid det ena trädet på gården.

Dom är här varje dag. Och dom är så oerhört söta.

  Nu kollar vi på Constantin, sjukt bra film. Och Keanu Reeves är ju inte fy skam ham heller.  

Av Linn - 26 februari 2011 18:09

Sitter hemma ensam en Lördag. Det blev en nykter helg för mig :)

Har feber och känner mig inte alls på topp idag.

Skulle ha åkt till Örebro, men det blidde inget.

Istället ligger jag i soffan och lyssnar på musik och kollar på dålig tv.

Kan vara ganska skönt det också.

Madde kommer hit sen och håller mig sällskap :)

Men under tiden lyssnar jag på denna underbara låt som en mycket god vän till mig tipsade om.

Värry guud såång!

Av Linn - 25 februari 2011 12:57

Idag ligger jag mest och fryser i soffan :(

Stod i ett iskallt ridhus 2 timmar igår och tror jag har feber idag jävla skit. Jag hade ändå pälsat på mig massa kläder.

Och jag ville ju se Karin. Hon är så himla duktig tillsammans med Rosanna.

Ikväll blir det hemma spa för hela slanten.

Fotbad, manikyr och pedikyr. Ansiktsmask och hårinpackning.

Ja nu jävlar ska här piffas.


Nästa vecka åker jag till Kil och Värmland för begravningen av farfar Axel. Samtidigt som det ska bli kul att träffa släkten så känns det ju jobbigt att ta farväl av familjens överhuvud.

Sedan följer jag med mamsen upp till Norrland och hälsar på ca en vecka.

Min älskade syster har vunnit biljetter till en fan-spelning med Lars Winnerbäck i Umeå. Och som för tidig present får jag följa med :D

Ska bli supermysigt. Och inte ett öga kommer vara torrt.

Jag längtar även efter mina vänner som jag ska krama och pussa på när jag ser dem.

Och jag ska tvinga Lisa att sjunga och spela för mig ;P

Ja nu jävlar händer det saker.

Av Linn - 24 februari 2011 15:09

Igår följde jag med Madde till stan och gick runt och hittade presenter åt hennes familj.

Skönt att koma ut och göra något.

     


Madde hittade den största muffinsen i världen och hade lite problem med dom första tuggorna ;)

Hittade en T-shirt som min lillasyster Emmy borde ha.


Och självklart hittade jag ett plagg som jag bara inte kunde vara utan. Dock inte så dyrt men jag hade inte förlåtit mig själv om jag inte hade köpt det..

 

Så nu är den min!

Idag ska jag på Karins träning för Arnold och titta på.

Det är spännande och jag tycker hon är så sjukt duktig.

Av Linn - 24 februari 2011 15:04

För er som är vänner på facebook behöver ni inte kolla haha.

Lite sent ute men här kommer dom.

                                               

Sjukt rolig helg med Jimmy och gänget.

Av Linn - 21 februari 2011 14:08

I Fredags hämtade vi Jimmy på tågstationen i Eskilstuna. Då han kom så sent blev det inte så mycket hängande då.

Dagen efter åkte Karin på jobb på förmiddagen. 

Sedan fick vi äntligen hänga med varann. Åh gud va roligt det var att träffa Jimmy. Vi kom fram till att det är minst 6 år sedan jag träffade honom senast. Samma med Karin.

Så det var ett kärt återseende kan man lugnt säga.

Det bästa var att det kändes inte alls jobbigt eller konstigt eller nåt. Vi alla har växt och gått igenom mycket under dessa år och det var kul att få höra lite historier och berätta en del också.

      Väldans mysigt!

Sedan kom Johanna, Nicklas, Hanna och Tim. Och vi hade nog den lugnaste "festen" vi haft. Vi mest bara satt med täcken och snackade och lyssnade på musik och mysde. Nicklas fick sin första tatuering under kvällen.

Johanna fick också en dagen efter.

Bilder kommer på detta lite senare under dagen.

I det stora hela var det en otroligt rolig och bra helg.

Och nu saknar vi redan Jimmy, och tycker han ska flytta in hos oss och spela gitarr varje kväll :)

Av Linn - 18 februari 2011 22:07

Av Linn - 18 februari 2011 14:45

I helgen skall jag och frugan vara husvakter i Eskilstuna. Vi sov där inatt och packade nog med oss allt vi ägde och hade tror jag.

Marie och Måns hus är superfint och mysigt.

Fejjan ska även med idag!

Idag kommer även Jimmy sjölen våran gamla klasskompis från estet i Sollefteå. Ska bli superkul att få träffa honom och hänga i helgen.

Frugan ska ju även jobba, men det finns ju tid att bara hänga också.


Min kära fru är även med på Svenska ridsport förbundets hemsida idag :)

  


Ni hittar artikeln här.

Nu blir det solning och hem och hämta katten och sen till Eskilstuna igen.

Kanske inte blir så mycket bloggning i helgen, men uppdaterar när jag hinner :)


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards