En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Linn - 10 januari 2010 22:13

Kan nån förklara för mig hur man släpper taget?

Jag känner mig hämmad och är rädd för att göra fel, och det är inte känslan jag vill ha. Människan får mig förvirrad och jag gör fel vad jag än gör.

Ska det verkligen vara så?

Ska jag verkligen behöva hålla tillbaka allt jag vill prata om för att det inte passar personen som jag försöker ta upp det med?

Ska jag bara acceptera det?

Jag är så rädd, så förvirrad och vågar inte riktigt släppa taget. Vad ska jag ta mig till?

Av Linn - 10 januari 2010 18:11

Jag började dagen med en promenad broarna runt. Mest för att skingra tankarna lite men också för att få lite motion.

  Det kan vara så otroligt vackert på vintern. Även om jag hatar kylan och bara vill att det ska vara sommar kan man ju alltid glädjas åt att det är fint att titta på. Om vädret tillåter.

 

En av anledningarna till att jag gillar norrland är bergen som omger en. Som ett skydd som håller om en och skyddar en från faror. Haha va flummigt det lät. Men man känner sig snäppet tryggare när man vet att det finns berg runtomkring.

Resten av dagen har jag mest yrat runt i lägenheten och grejat. Bakat stora blåbärsmuffins och lagat god kyckling wok. Riktigt nöjd med mina muffins faktiskt.

  Dom blev lite olika stora men vad gör det? Dom var sjukt goda iallafall. Funderar på att släpa mig till gymmet och springa lite. känns som att det kan vara en bra idé efter allgod mat jag mumsat i mig i helgen.

Ja det blir en sväng till gymmet.

Av Linn - 10 januari 2010 11:33

Kanske är det för att jag förväntar mig att det ska vara skit som allt blir skit.

Jag måste snart göra nåt drastiskt i mitt liv.  Jag är dö less!

Vad ska man göra då. Jag har inte råd att åka bort för räkningar och bilen kostar en massa pengar. Kan inte spara ett korvöre.

Jag kan inte bli nunna för jag är alldeles för rastlös för sån skit.

Nej jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på.  Men less na jävulskt är jag.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards