En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Linn - 8 januari 2010 15:53

Det är så sjukt mycket jag borde göra. Typ städa ordentligt hemma. Tvätta. Färga håret. Laga bilen. Klippa mig. Träna mera. Äta mindre skit mat. Hälsa på hela tjocka släkten. resa utomlands och leva loppan. Skaffa en ny säng. (den jag har borde inte vara tillåten att sova i) Köpa massa nya kläder. Gifta mig. Skaffa barn. Skaffa ett liv. Skänka pengar till bättre behövande. Trots att jag egentligen skulle behöva en släng av välgörenhet själv. Ja det är mycket man borde. Men det kan vi ta imorgon. ;)

Av Linn - 8 januari 2010 10:29

Japp slaveriets dörrar står öppna för diverse slavar av olika rang.

Handtaget in i bunkern kan man inte ta i utan att det känns som en brännblåsa man får på fingrarna för att det är så kallt. Mina ögonen är röda och torra för att jag är så trött. Sovit som prinsessan på ärten inatt. Inte särskilt bra alltså.

Idag slutar jag 18.30 sen ska jag nog bara ligga i soffan med ett varmt täcke.

Tanken är att jag ska på badhuset imorgon med min syster och Ellen och Linnea. Frågan är om det är så smart att göra det när det är så kallt ute. Flickorna kommer ju frysa sönder efter det.

Blir inget festande i helgen heller. Måste börja tänka på levern och figuren och hälsan överhuvudtaget.

Jaja back to work.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards