En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under mars 2011

Av Linn - 31 mars 2011 23:53

    Är det Linn eller är det Prospero från Resan till Melonia???

Svår fråga!


      Och mina älskade LOLcats :D

    Jag och frugan, uppsnofsade med lösfransar. U säxy madderfakker.

<3

Av Linn - 31 mars 2011 13:02

Ojoj va roligt vi hade igår.

Det är få människor man kan ha så roligt med som Karin och Madde.

Det blev en massa dansande och sjungande och en efterlängtad pizza.

När Karin och Madde hade hämtat pizza igår och öppnade kartongerna så hade vi fått en vezuvio istället för en vegetarisk..

Så Daniel som hängde med oss en stund, var snäll och åkte och bytte ut den mot en veggo pizza då jag ju inte äter kött.

Igår hade jag iallafall kjol, and i loves it!

 

Idag blir det pyssla om kväll här i huset, ansiktsmask och fotbad och hela köret.

Man vill ju pyssla om sig själv och andra när man kan.

Nu ska jag plocka lite, och kanske putsa något fönster.

Av Linn - 30 mars 2011 17:39

Idag har jag varit med Madde till läkaren, hann med en liten fika också.

Man får lixom klämma ut all tid som går innan hon flyttar från oss.

Min gamla kompis Catti från Sundsvall var här med sin lilla 3 månaders bebis Isabelle också.

Fick noppa ögonbrynen på henne och hennes vän.

Ikväll blir det pizza och en öl för att säga hejdå till kära Madde.


Humöret är på topp, för nu är det äntligen VÅR!

   

Av Linn - 29 mars 2011 13:01

Ja jag börjar trivas väldigt bra med håret.

 

Och nu är det mindre än en vecka kvar till domedagen.. Födelsedagen alltså.

Men jag blir ju inte en dag över 23 ;)

 

Av Linn - 28 mars 2011 13:38

Idag ska jag cykla in till byn och sola lite tänkte jag.

Är alldeles för blek nu och det känns inte ok.


Våren närmar sig ju och man vill ju inte skrämma bort alla när man visar benen.

Så nu ska jag röra på fläsket och slå två flugor i en smäll.

:)

Av Linn - 25 mars 2011 21:19

Wiiihoooooo!

Jag har sökt otaliga jobb, och det har gått så otroligt segt.

Men nu, idag, plötsligt händer det. Jag ska få gå på intervju iallafall.

Mer än jag fått göra på å så länge nu.

I has a happy!

Även om jag inte kan förvänta mig att jag får det, är det iallafall ett steg framåt att få komma på intervju :D

Bara det ger ju en självförtroende kick.

Så håll alla fingrar och tår!!

Av Linn - 24 mars 2011 23:40

Jag var på bio ikväll.

OMFG!

Vilken jävla film. Det kryper under skinnet på mig bara jag tänker på det.

Jag gillar filmer som får mig att må. Oavsett vilken känsla man får, förutom riktiga skräckisar så jag drömmer mardrömmar.

Men alla andra filmer som får mig att känna på riktigt.

Precis som med musik, låtar som rör mig i själen.

Och den här filmen är läskig men på ett annorlunda sätt.

Jag är helt uppslukad av den.

 

Bilden är lånad av IMDB.com

Av Linn - 23 mars 2011 14:46

Nu kommer det en bild.

 

Och jag gillar mitt nya bajsbruna hår :)

Minst sagt kommer det bli mycket skönt att slippa den satans utväxten som blir när man gör slingor.


 

Idag kommer Karins föräldrar, det ska bli kul att träffa dom.

Lena och Hasse är så trevliga. Karins mormor kommer också.

Skönt för Karin att träffa sin familj. Jag har ju nyss gjort det, och man får ju en helt annan energi från det.


Fejjan har även haft främmande.

Pips, Anders katt har fått husera hos oss några dagar för att han ska slippa vara så ensam.

    Fejjan har väl inte varit superlycklig över det, men det funkar iallafall.

Ja det var det det.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards