En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Linn - 7 januari 2010 21:35

  

Det är skitäckligt jag vet! Men jag gör det. Och synden straffar verkligen sig själv när det är så sjukt kallt som det är ute nu. Fan man kan inte andas utan att soret blir istappar i näsan. För ja, man snorar som en ettåring när det är så omänskligt kallt ute. Fresh like salad som en god vän skulle sagt.

Måste verkligen lägga ner den här förbannade rökningen nu. Det är dyrt äckligt och man får förfrysningsskador. No plus i kanten där inte.

Av Linn - 7 januari 2010 17:16

      

Detta är utsikten från mitt fönster hemma. Och på fönstret är det fina iskristaller. Det är riktigt inbjudande. INTE!!! Man grämer sig för att gå utanför dörren. Bilne startar knappt och det är sjukt jävla piss kallt. Närmare 30 jävla minusgrader. Man borde vara befriad från jobb och att ens visa sig ute i denna kyla. Men som den trogna slav man är masar man sig ändå till slaveriet.

Sjukt mycket att göra på jobbet är det också.

Jag borde verkligen färga håret men det får bli nästa månad.

Japp.

Av Linn - 7 januari 2010 12:54

Usch jag har varit så otroligt lat den senaste veckan. Men medicinerna gör mig så trött. Men igår orkade jag släpa mig till gymmet iallafall med Linda. Sprang lite och tränade lite ben, sen var jag helt slut. Men kändes bra att komma iväg lite iallafall.

Följde med henne hem och lagade mat som vi åt tillsammans. Bra deal va, hon köper jag lagar vi äter. Haha nej men jag bjuder ju självklart igen sen.  

Idag är allt tillbaka till normalt. Varit mycket helgdagar nu och massa lediga dagar, vilket har varit sjukt skönt.

Men nu går det tillbaka till dom vanliga veckorna.

Ibland kan det kännas så otroligt onödigt att jobba, men samtidigt är man glad att man har ett jobb i dessa arma tider.

Nu ska jag fika med Frisse sedan är det jobb mellan 14.30-23

Av Linn - 7 januari 2010 00:11

Haha den här sidan är bara för bra!Nog har man skrivit ett eller annat fel nån gång då och då. Men det här är bara för mycket.

Sjukt bra!


http://failbooking.com/

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards