En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under juli 2013

Av Linn - 28 juli 2013 18:11

Just i detta nu står det stilla i mitt huvud, jag försöker vara effektiv och få allt klart så jag inte ska behöva tänka så mycket inatt när jag går upp. 

Detta har jag kommit fram till hittills..

1. Jag kan inte packa klart väskan förens tvätten är klar.

2. Har ännu inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha med.

3. Konstaterat att passet och pengarna är med ca 10 ggr. 

4. Försökt fundera ut hur jag lättast somnar tidigt. ( Inte kommit fram till något vettigt! )


Planen för etapp ett av resan ser ut som följer.

Gå upp 04.00

Lämna huset 04.55

Ta bussen 05.11

Vara framme på T-centralen 05.35

Försöka hinna med bussen till arlanda 05.40 annars 05.50

Vara på arlanda 06.30 

Checka in innan 07.15 

Flyga 07.55

Det känns som att om något faller på vägen är det kört. Men jag ska inte stressa upp mig för det..


Igår hade jag en toppendag.

Började dagen med att göra nya naglar hos Fedra på Diva Nails sweden.

Mitt under fixandet öppnade sig himlen och det började hagla och åska. Som tur var hann det gå över tills jag var klar och skulle gå. 


Sedan blev det grillning med Daniel, Jimmy och Maria. Massa mys!

 

Sedan svida om och träffa vänner/gamla arbetskamrater på medis för att avnjuta lite öl.


   


Massa skratt och oerhört kul att träffa dom igen. Ett sånt himla härligt gäng.


Idag gick jag upp tidigt trots att jag var ledig och bara ville sova, för att äntligen få en dag av enbart soldyrkan. Lisa och jag bestämde oss för att åka till Liljeholmen och ligga vid hamnen. Perfekt visade det sig. Vi behövde inte bli lortiga om fötterna som man blir på en sandstrand. Och vi kunde hoppa i vattnet och doppa hela oss så fort det blev för varmt. Hur bra som helst!

   


Jag bjussar på dom buskiga ögonbrynen! 

Haft en supermysig dag, så skönt att bara sola och snacka massa strunt och skratta. 

Men nu ska jag ta tag i saker igen! 

Gaaaaaahhhh!!! LONDON!

Av Linn - 26 juli 2013 20:52

Måndag morgon beger jag mig till arlanda för att ge mig ut på ännu ett äventyr.

Jag ska på utbildning inom skor, sport-bh, och tights för Nike. 

Men inte bara det, jag ska även bo på ett sjukt fint hotell. St Martins lane Hotel. 

 

Jag får även träffa massor av andra människor från Nikes butiker i hela europa.

Vi ska träna och lära oss om produkterna. Jag är så otroligt exalterad, glad och nervös inför det hela. 

Lilla Linn på äventyr i stora världen. På måndag kväll blir det middag och mingel. 

Och på Tisdag fortsätter utbildningen. Herregud vad jag längtar nu!! 

 


I butiken har det ramlat in nya saker, både från Casall och Adidas och Adidas by Stella Mc Cartney. Det är så himla fint med alla nya färger och mönster att man blir glad. 

 

Livet i sig är ganska spännande nu kan jag lova. 

Dessutom bor jag i min storasysters nya fina hus denna vecka, och vattnar blommor och sköter om allt. 

Livet på en räkmacka!

 

Av Linn - 20 juli 2013 13:55

Ojoj jag är så super pepp på att åka nu. Lite mer än en vecka kvar, men nu har jag fått bekräftelsen för flygbiljetten och det blir mer verkligt då.
Har även beställt en resa till Rom i augusti :)
Glad tjej!!! Ska dit och turista lite och se på sevärdheter och njuta. Blir en långweekend, tors-sön.
Nyheterna börjar droppa in i butiken också. Mer att göra och nya saker att sukta efter! Hoppas bara träningssuget hoppar igång snart igen.

Av Linn - 13 juli 2013 19:59

Idag tog jag mitt första riktiga dopp för sommaren, alltså där hela kroppen är under vatten samtidigt. Det var inte direkt varmt i poolen men det var skönt att svalka av sig :)
Igår fick jag även veta att jag får åka till London på utbildning med Nike! Detta blir då i slutet av månaden och jag ser verkligen fram emot det.
Vilken grej lixom!! Lilla jag.

Av Linn - 9 juli 2013 09:19

Ja lite bitter blir man när man måste jobba en dag som denna!! Inte ett moln på himmeln. Jag önskar man kunde ha en klon som gjorde det åt en. Men icke!! Nån måste ju sälja träningskläder också :)

Av Linn - 5 juli 2013 23:06

Jag har varit tyst, jag har levt, jobbat och funderat. Livet går ganska snabbt och enkelt men också framåt. Stockholm på sommaren är underbart och komplicerat. Vart går man och solar och badar?
Det händer massor på jobbet, saker jag inte riktigt kan avslöja än. Men det kommer! Spännande är det iallafall :)
Just nu är Carin och Albin och hälsar på från Sollefteå :).
Mysigt och hemtrevligt är vad det är!!
Har haft semester en vecka nu. Välbehövligt om inget, har egentligen inte gjort någonting. Bara slappat och myst.
Jag kan säga att jag nog aldrig varit så stabil och lugn som jag i detta nu är. Önskar att jag hade mer tid att träna, det kommer tyvärr sist på min sommarlista.. Glass, sol och roliga saker kommer före.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards