En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under januari 2014

Av Linn - 22 januari 2014 20:43

 

Ojojoj säger jag bara! 

Idag valde jag att delta i en av klasserna i Klubbhuset i Kungsträdgården.

Klassen hette Heartbreaker och om jag hade vetat vad jag gav mig in på hade jag sett till att ha ätit först. 

30 minuter ingen vila och bara squats och sidoutfall med kettlebell, froggers och annat jobbigt.  

Mensig och hungrig som jag var så var jag helt slut efter passet. Men jäklar vad kul det var! 

Om ni har möjlighet att gå på nåt av passen, GÖR DET! 

Boka kan du göra här.

Och har du inte möjlighet att gå på Nike Blast kan du gå på NTC on Tour i globen den 31/1-14.

En kväll fylld med träning, surprise uppträdande och en exklusiv Nike shop du inte vill missa.


       


Imorgon blir det upp i ottan och öppna för första passet 07.00. 

Så jag säger godnatt och hoppas vi ses.



Av Linn - 20 januari 2014 17:18

Idag öppnade klubbhuset inför NTC Tour Stockholm. Det är öppet för att tjejer att komma in och prova kläder ur den nya kollektionen samt testa olika NTC klasser som man kan boka in sig på.
Klubbhuset är så mysigt och tjejerna jag jobbar med också. Ser verkligen fram emot dom här veckorna.
Kom förbi och prova kläder, nån av klasserna eller bara häng i en härlig miljö.

Av Linn - 15 januari 2014 19:43

Wihoo imorgon påbörjar jag ett korttids arbete med Nike.

Ska vara i deras klubbhus som dom kommer ha i kungsträdgården från och med Måndag inför Nike Blast

Jag blev så himla glad när dom kontaktade mig och frågade om jag var intresserad. 

Nåt bra har man ju gjort iallafall :)


I helgen var jag med mina vänner på Debaser Strand och dansade loss till lite gammal hederlig rockabilly.

Twistade loss och hade så sjukt kul.

 

 


Livet rullar vidare och jag funderar mycket.

Jag och Ida måste förmodligen flytta och lyckas hitta nånstans att bo där vi kan ha katterna och få plats. 

Vi har bett alla våra vänner att hålla utkik, men det känns så omöjligt i den här stan. 

Man vet aldrig om det kommer lösa sig i tid eller inte. 

Att man ska behöva oroa sig på det här viset. 


Så om du vet nåt, hojta! Jobb eller boende. Jag är på! 

 


Av Linn - 1 januari 2014 21:49

Ännu ett år har rullat förbi. Fyllt av resor, känslor, chockbesked och liv. 


Januari:

Sten-sture gjorde entré i vårt hus. Jag skruvade möbler så det stod härliga till och oroade mig för att slukas upp av staden. 

       


Februari:

Tor klev in i vårt liv, en sjukt gullig liten kille! Jag jobbade extra på en reklamfilmsinspelning och livet kändes ganska bra.

       


Mars:

Fick nytt jobb, gick på konsert med världens träningsvärk och hängde med mina vänner. 

         


April:

Var fortfarande motiverad att träna, våren kom, jag blev äldre och ölen smakade extra gott i solen. 

       


Maj:

Var jag lite förbannad på att vara singel helt enkelt. Men spenderade ändå tid på gymmet.

     


Juni:

Jobbade jag mest bara hela tiden!


Juli:

       

Njöt jag av sommaren!


Augusti:

Var jag till London på utbildning, kollade på pridefestivalen, överraskade mig själv genom att springa midnattsloppet, och reste till Rom.

                         

   

September:

Öppnade nya ombyggnationen av shopen i butiken. Jag jobbade på tjejmilen,gick på museum och drack rosé i solen på en söndag. Opererade handen och åkte till Luleå. 

                       


Oktober:

Kom hösten! Jag var sjukskriven och världen var orättvis.

           


November:

Jag blev utan jobb, men fick tillbaka ett tidigare. Träffade en kär gammal vän och blev så sjukt glad. Jag var på teater och fick agera teaterapa lite själv.

               


December:

Jobbade mest hela tiden, bakade, och hade en supermysig men förkyld julafton och ett ännu bättre nyår!

           


2014! Jag är redo!

 



Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards