En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Linn - 15 januari 2010 13:16

Idag vaknade jag alldelels för sent. Jag försov mig, det har ju gått så bra med att inte göra det fram tills nu. Men idag gjorde jag det. Inte bra Linn inte bra.

Och hela dagen är förstörd. man hänger efter i allt man gör. Glömmer saker och hjärnan ligger steget efter hela tiden. Glömde maten jag tänkte äta. Jag som gjort en sån god sallad som skulle blivit en perfekt lunch. Men det positiva i det är att jag har en klar middag ikväll.

Man har ett surt humör som den fina lilla katten som vi ser här nedan.


Livet blir inte alltid som man tänkt sig. Det är svin kallt i huset där jag bor också. För hyresvärden inte har beställt mer olja. Min granne kom igår kväll och förklarade läget. Så imorse var det kallt hemma. Får försöka hitta nånstans att övervintra inatt. Kanske hos min kära syster.

Ska springa med Linda vid halv sju ikväll. Ska bli skönt. Om jag inte är så sjukt snorig. Blir som lite jobbigt att andas då.

Men nu ska jag tillbaka till arbetet. Och äta min youghurt.  

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards