En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Linn - 29 januari 2010 16:28

Är skit nöjd med den nya frisyren, klippte inet så mycket. Men lugg blev det!

Och jag är skit nöjd!!! Nu behöver jag bara färga håret också..

Ska vara barnvakt åt ellen ikväll när Emmy och Björn ska på bio. Får jag lilla skit ungen för mig själv ett tag, och det gillar jag starkt.

Nu fick ni se dom nya linserna också som ska vara turkosa men det syns typ bara i starkt ljus som på det här kortet.

Men men..

Av Linn - 29 januari 2010 10:25

Jag ska klippa mig idag, jag är alltid så himla nervös när jag ska göra det. För att jag gör det så sällan förmodligen. Och nu när håret lyckats blivit så långt ska jag vara där och klippa av det igen.

Men Jenny är duktig, jag litar på henne.

Men jag är ändå nervös... Det är ungefär som att gå till tandläkaren. Inte något jag gärna gör. Eller jag ska inte vara så taskig mot frisörerna, dom slipper iallafall säga åt mig att andas när jag besöker dom. Och behöver inte bjuda på varm choklad för att jag ska få någon färg i ansiktet. För ja så livrädd är jag för tandläkare. Det är sjukt egentligen, men det rotar sig i min tandläkare jag hade i östersund när jag hade tandställning. Birgitta RABIES (raber)

Hon drog och slet och jag skrek och grina. Men hon var bara elak.

Jaja det här kommer gå bra.

    Bye bye håret!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards