En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Linn - 20 januari 2010 17:34

  


Nu finns den att beställa i sverige, och jag som skall laga bilen denna månad har verkligen inte råd att köpa den. Fan det är ju min dröm att få äga den här brödrosten. Om nån vänlig själ med mycket pengar känner att dom vill göra en stackars fattig flicka glad kan dom köpa den till mig på denna sida.

Åhhh jag vill jag vill jag vill jag vill ha den. ;) 

Av Linn - 20 januari 2010 15:21

Jag är så sjukt trött nu för tiden. Sover som en kratta och kan inte somna.

Sitter och gäspar mer än öppnar käften i andra ärenden och det är inte likt mig.

Det är bara så mycket som pågår i mitt huvud nu.

Alla verkar ha problem med allt möjligt. Och det snackas nåt så sjukt mycket skit om allt och alla just nu. Och jag orkar inte lyssna längre. Jag orkar inte bry mig längre och jag skulle uppskatta om folk bara sket i mig med.

Ge fan lixom!

Trött blir jag..

Ska försöka orka åka till erika när jag slutar, är så sjukt trött men har inte lyckats hälsa på henne än i lägenheten så jag borde skämmas.

Men ska verkligen försöka åka efter jobbet. Kommer bara vara så trött men det orkar hon nog med att jag är.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards