En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Linn - 14 januari 2010 14:33

Jag borde klippt mig för längre sen. Och jag har snart samlat modet till mig att göra det. Mina frsör besök brukar oftast sluta i ångest, då jag egentligen inte vill klippa mig. Men måste ju ibland.

Egebtligen skulle jag vilja våga som jag gjorde när jag var yngre.

Klippte av mig allt, färgade det rosa. Och ja jag var skit ful, men jag vågade. Jag lät andra klippa mitt hår och jag brydde mig inte.

Jag är heller ingen sån som fixar håret varje dag. Och alltid har fantastiska frisyrer och alltid är snygg. Nej jag slänger upp det i en tofs och sen får det sitta där. Lite halvskabbigt.

Men jag får ändå en sån ångest när tiden är kommen att det skall klippas.

Man tycker ju att man borde veta bättre som 25 åring. Men icke!

Jag skulle vilja våga klippa mig så här:

  

Men det vågar jag inte.

Jävla fegis man är gentligen.

Av Linn - 14 januari 2010 10:53

Jag levererade muffins imorse, hade 3 med mig. Mesta för att inte äta alla själv.

Så Linnea och Daniel fick en varsin. Tydligen uppskattades det då Linnea valde att blogga om det ;)

Hihi jag kan baka ja!

Emma: Jag kan lätt ge dig massage om du ger mig massage. Men tyvärr har varken du eller jag badkar så där faller det. ;) Men vi får hänga nån dag och förfylla våra drömmar :P

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards