En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under januari 2017

Av Linn - 14 januari 2017 01:22

Idag gifter sig mitt ex.
Han som krossade min bröstkorg och aldrig riktigt gav mig ett avslut.
Människor jag känner runt mig säger:
- Men han är ju bara ett ex..
I deras ögon, ja.
I min bröstkorg, nej.
Han var den enda som fått mig att underkasta mig allt som han var och ville. Jag gjorde allt jag kunde och förmådde för att finnas i hans liv.
Och nej, det var inte bra. Jag insåg det efteråt att ingen borde få låta någon gå så långt. Man måste hålla kvar i sig själv och sitt. Det är inte nyttigt att underkasta sig någon på det viset i ren kärleksyra.
Men idag gifter han sig..
Hela min Facebook är full av inlägg gällande det.

Och jag gick på konsert.

Vilket iofs var sjukt awesome! Cleo är en av dom bästa liveartister jag sett.
Men jag gick på konsert, och han gifter sig.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Skapa flashcards