En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under februari 2014

Bloppis-annons
Av Linn - 16 februari 2014 16:35

 


Säljer ett par oanvända Nike Air Max Fit från denna säsong. Du kan läsa mer om skon här.

Storlek 39. Ingen kartong ingår då jag slängt den tyvärr.

Nypris 900:- Jag vill ha 500:- eller högstbjudande. Mottagaren betalar frakt.

Om du bor i Stockholm kan vi mötas och göra upp affären.

Mvh/ Linn  

Kläder & Skor, Säljes - Stockholm (Stockholms län)
Pris:    500:-
Telefon:    0727146732
 
Av Linn - 10 februari 2014 02:23

Man kan dela upp livet i många olika delar, jag har ett helt konfetti att bygga ihop. Men jag lever lite i en före och efter bubbla. 


Före det jag syftar på var jag en annan person.

Vissa skulle nog säga att jag var mer naiv, mer bulldozer och förmodligen mindre eftertänksam.

Jag agerade efter känslan, öppnade munnen innan jag kanske hade tänkt igenom allt. Visade öppet vem jag var och vad jag tyckte utan att fundera en sekund på vad folk hade för åsikt om saken. 


Efter tycker jag nog nästan själv att jag är lite för försiktig istället. Jag har tappat lite av den barnsliga förtjusningen jag ibland kände att jag hade. ( Den finns fortfarande kvar i min förkärlek för rosa, Hello Kitty och dylikt. ) Men inte den Linn som handfallen kastade sig in i situationer och relationer med vänner och nära på samma sätt. Jag har liksom krupit tillbaka lite i kokongen och visar inte hela spektrat av färger på min skrud. 

Är det vad som kallas att växa upp? Att bli vuxen?

Jag säger fortfarande min sak, om jag tycker att frågan är relevant att vädra sin åsikt i. 

Jag är fortfarande spontan, men med några minuters betänketid. 

Att våga säga nej om jag ogillar tanken, eller helt enkelt är för trött.


Men det jag jobbar på mest av allt är att få tillbaka lite av det självförtroende jag tappade, se det värde jag har och omfamna det. 


Det var dagens "lätta på hjärtat". 


Mina 2 veckor med Nike och NTC on Tour var helt fantastiska. 

Träffade så mycket peppade och intressanta, positiva, glada och inspirerande människor. 

                 

           

   


The Nike Blast 2014 var en fantastisk upplevelse.

Globen var som förvandlad. Överallt var människor som var sjukt vältränade, energifulla, glada och där för samma anledning. Att träna och ha kul. 

Klasserna var så sjukt bra, och instruktörerna var oerhört inspirerande. 

     

     

Jessica Clarén och Madelinn Fernandez

Två riktigt bra förebilder inom träningsvärlden! Vilka tjejer!! 

När jag blir stor ska jag bli som dom. SÅDESÅ!


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Skapa flashcards