En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Linn - 13 januari 2010 22:28

Idag har varit en mysdag. En sån dag när man bara vill dela ett badkar med någon, och massera varandra. Göra en kopp te och krypa upp i soffan tillsammans. Kolla på en film och bara gosa in sig. Lägga sig tillsammans och pussas och kramas och prata om helt ovesäntliga saker. Bara ha närhet. Ömhet och omtanke. Istället bakade jag choklad muffins. Haha jag kommer bli en tjockis om det ska fortsätta så här. Men dom blev sjukt goda. Chokladmuffins med kanel och chokladbitar i. Stora amerikanska muffins. Sjukt gott.

Idag blev det ingen träning, har tränat 3 dagar i rad så man måste låta kroppen vila lite. Men ska ta en runda på löpbandet imorgon med Linda.


Har faddrat idag igen, tycker att det är riktigt kul att få hjälpa dom nya och få lite variation i arbetet.Nu börjar man lära känna som nya också så man har lite roligt med dom.

Nu ska jag sova så jag tar mig upp imorgon.




Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards