En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Linn - 31 oktober 2008 14:03

Idag har nästan 1000:- gått åt för att jag är sjuk.

150:- vårdcentralen, medicin= smärtstillande gel som smakar skit att gurgla + nässpray för att göra gott för örat? 121:-

Sedan hälsokosten för jag har gett mig fan på att bli frisk. Tabletter för att stärka immunförsvaret + Mivitotal med alla mineraler och vitaminer man behöver. 447:- Nu skall jag alltså försöka bli frisk och hålla mig frisk. 

Och då får man punga ut med pengar tydligen. Bokade av tiden hos tandläkaren på måndag också. Kan inte operera ut tanden om jag är sjuk. 

Fick en ny tid i december.  Så nu är det ännu mer väntan. Väntar även på att höra från sundsvall för operationen av halsen (stämbanden) men sist tog det ju nästan ett år så det lär ju dröja. Ska sticka mina benvärmare och gosa med katten nu. Bye

Av Linn - 31 oktober 2008 03:28

Klockan är nu snart halv fyra och jag kan inte sova för att min ena sida på halsen och örat värker så förbannat. Det gör alltså så ont att jag inte kan sova, jag sitter här gråtandes och det bultar till och med i ögat för att smärtan är så olidlig. Jag har maxat gränsen för ipren/alvedon och sjukvårdsrådgivningen säger bara att jag skall dricka mycket och hålla huvet högt.

Dom kan operera i hjärnan och på ofödda bebisar, men inte ta hand om ett öra som värker som fan. 

Vad är det frågan om? Fejjan försöker trösta mig, men jag orkar inte gosa. Jag orkar inte. Och jag känner mig hemsk som bara ignorerar henne. Fy fan! 

Kan jag få slippa all smärta snart? Och få vara frisk?


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards