En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Linn - 10 oktober 2008 10:12

Igår fick vi nya platser på jobbet. Sitter bredvid emma http://emzlaa.bloggagratis.se/ och björn som tidigare och therese.

Nice med lite nya männniskor och att vi alla som chattar sitter samlade.

Jag har något cp-ryck i ögat hela tiden och det driver mig till vansinne har varit så i flera dagar nu. Och jag vet inte vad jag ska ta mig till..

Idag ska jag bowla med Lisa och Fredrik hennes kille. Ska bli kul att göra nåt skojsigt. Man borde hitta på sånt oftare.

Imorgon ska jag fika med Linda och Erika. Ska bli trevligt, sedan ska jag och linda hämta min kattlåda jag betalat redan- Och så hem till mig och hämta kläder. Och stereon och sedan till Linda och göra oss iordning och äta god mat och mysa, sen är det FEST! Björni kommer och några vänenr till Linda. Jakob kommer också. Det är typ dom jag känner. Haha men det gör inget.

Ska bli kul att gå ut och dansa av sig ett kilo eller två.

:P

ÅÅÅÅÅHHHHHHH va tråkigt det är. Skönt att det är lugnt för en gångs skull.

Men tiden går ganska sakta. jag slutar om 3 timmar.. Sitter och färglägger bilden jag lagt in här på min blogg. Den är ganska hemsk men vacker på samma gång.  Idag skall/skulle Gösta ha kommit upp. Har inte pratat med honom så jag vet inte hur det blir om han kommer upp.

Är nog lika bra att inte veta. Så jag slipper veta att jag kan tvinga nån att köra dit mig så jag kan kastrera honom.. :P

Pussar*

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards