En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Linn - 21 oktober 2008 21:51

Som alla tjejer i världs historien, (nästan alla) klagar jag över min vikt eller hur jag ser ut. Så nu kommer det.. Men det hindrar mig inte från att tryna hela ansiktet fullt i glass.

Speciellt inte efter när klockan är mycket och det inte finns en chans i helvete att jag skall göra slut på energin innan jag somnar. Dessutom är det fullt av socker som gör att man inte kan sova.

Clever Linn!  Nej jag får nog ta att slänga den här glassen och ha ett litet meddelande skrivet på handen att jag inte skall äta godis, chips, dricka eller annat onyttigt. För nu börjar det märkas att kilona klistrat fast sig, och det är den förbannade depressionens fel. Eller det är ju egentligen mitt eget fel men att bara sitta hemma och va less och äta för man inte har annat att göra är ju inte det bästa heller.

Förhoppnigsvis tar jag mig ur denna svacka snart.

Ser livet från den ljusa sidan.

Jag borde lägga mig relativt snart, allt är packat och jag tror inte att jag glömt något. Imorgon den här tiden är jag i sundsvall typ. ska bli skojsigt att komma härifrån lite grann. 

Roligast blir att träffa dom jag inte sett på 2 år.  Min bror Tyko och hans son Tim. Förhoppningsvis kommer hans andra son Liam också.

Ken och Nina och självklart Filippa.  Hon kommer säkert vara mycket större och hur söt som helst.

Jag saknar alla så mycket,  speciellt när jag sitter hemma och gräver in mig.

Jaja dags att sova, tomorrow comes so fast.

Av Linn - 21 oktober 2008 14:29

Idag gick larmet på jobbet. Men det var inget brandlarm eller något, dom hade knapprat fel och hittade inte säkerhetskoden. Det tjöt som fan.

Jag försov mig 2 timmar nästan idag igen. Jag fattar inte hur jag lyckas sova genom ( stänga av i sömnen) alla 4 larm jag har. För ja jag har 4 larm för att ta mig upp. Funderar på att skaffa en till väckarklocka. Den ska fan skrämma vettet ur mig så jag kanske tar mig upp.

Imorgon bär det av mot värmland. Jippie.

Idag ska jag packa och städa så att allt är klart imorgon. Så jag kan gå hem och finputsa packningen och gå igenom check listan igen. Utan att behöva göra allt annat.

Idag fyller Emma år! Congrats babe. Har lyssnat på när hennes kusin ringde och sjöng för henne. Mycket trevligt.

Ska äta med sophie ute idag och hon ska komma och se hur jag bor. Ska bli skoj. Jag har ju bara bott där sedan februari men bättre sent än aldrig!

Sedan kommer linda och hänger en sväng också. Vi kommer ju inte ses den här helgen heller.

Vi kom på det att den här helgen åker jag bort, helgen efter åker hon bort, sedan jobbar jag helgen efter det. Och sedan jobbar hon helgen efter det. Vi kommer inte ses på 4 helger. Det är lite av en katastrof. Men min lever kommer att tacka mig :P

Nu ska det jobbas i 2 timmar till så jag får gå hem nångång.

Ciao*

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards