En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Linn - 12 oktober 2008 12:31

Ännu en söndag har visat sin bästa sida, det är sol och vackra färger på träden. Själv sitter jag och kollar på reprisen av Idol och vet inte om jag ska orka gå och köpa bröd så jag kan äta frukost.

Helgen har varit en bergochdalbana  fredagen spenderade jag med min kära Fisan och hennes Fredrik på bowlingen. Vi bowlade i 2 timmar i 4 lag. Mitt och Zibbans lag vann.

Lisa och Fredrik började bråka så dom drog och jag blev som lämnad själv. Men så hittade jag Magnus med vänner så  jag hängde på dom. Linda vågade sig till slut ut och vi blev fulla och goa. Linda fick en karatefylla från helvetet. Hon spydde som en gris och jag var en riktig vän och tog hand om henne. Somnade kanske strax efter 5.

8.00 vaknade jag av Lindas larm. Så 3 timmars sömn fick jag den natten.

Lördagen var seg och Linda var segare. Vi lyckades sova lite på eftermiddagen innan folket kom för festen hos Linda. Man var ganska seg startad. Men efter en rom och cola kom man äntligen igång. Det var en massa trevligt folk och vart en riktigt trevlig fest tillslut.

Vi drog oss ner på krogen, dansade skrattade och svettades. Men tröttheten var överhängande och ett kastade vi in handduken och gick mot stripsen. Jag ÄLSKAR strips, om jag fick välja endast en maträtt för resten av livet och inte skulle bli as fet av att äta endast det. Så skulle det bli strips. Så förbannat gott, och speciellt med alkoholhaltiga drycker i systemet.  Idag blir en seg och slapp dag. Ladda upp efter denna ändelserika helg. Och fundera på vad som komma skall..

Livet är en fest. :P

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards