En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Linn - 17 oktober 2008 18:17

Jag är så less på att jobba nu, sitter här alldelels trött och seg och det känns som om det inte komemr nåt vettigt ur min skalle.

Jag vill inte, kan inte, orkar inte.

Idag kom jag på att det kommer vara kallt när jag går hem så tjock jackan åkte på. Som på bilden. Den är för jävla varm så här års.

Ååååååhhhhh va segt det är. Jag hade hellre legat i min säng och ätit chips och tittat på en dålig film. Jag vill flytta och se andra saker och andra människor. Nån som har ett bra tips?


Lite senare: Klockan är mycket och tröttheten börjar visa sitt rätta jag. Jag sitter helt själv i detta stora rum med datorer. Ett oändligt kontorslandskap som nästan ekar av musiken jag spelar.

Lyssnar på No Doubt, mina favvosar. Jag var/är typ kär i Gwen.

Fick jag välja att se ut som någon annan skulle jag lätt välja henne eller Pink. Vilka vackra människor. Ja ja, man kan inte få allt här i världen.

Nu är det inte ens en vecka tills jag åker till familjen! Jippie!!!!

Pratade med dom idag och saknar dom så mycket.

Det är så förbannat segt å jobba nu. Ser inte fram emot att gå hem sedan heller. Det är frost på bilarna och lär vara kallt och halt. Och mina skor är helt plana under. Som gjort för att halka.

Och jag med min balans kommer säkerligen att göra just detta.

Jaja hopaps nån ser det och får sig ett gott skratt. Så man kan göra nån glad iallafall.

Jaja.. ska väl kolla nån film när jag kommer hem. Och försöka sova. Ska hämta systers grejer imorgon som jag skulle gjort för läbnge sen, men linda skulle hjälpa mig att köra dom. Jaja ciao*

Av Linn - 17 oktober 2008 12:25

Mmm nu är det fredag och jag jobbar hela helgen, är det inte fantastiskt?

Börjar helgen med ett pass till 24.00

Underbart, sedan imorgon jobbar jag till 22. Och söndagen till 20.00 Vill man ha ett liv så går det tyvärr inte med mitt yrke. Haha.

Jag är så trött hela tiden, så har ni nåt tips på hur man kommer ur höst tröttheten får ni gärna dela med er. 

För jag blir fan bara tröttare och tröttare. 

Nej nu ska jag göra mig iordning för ännu en dag.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards