En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Linn - 14 oktober 2008 20:47

Jag vet inte vad jag ska säga. Att man har en sån släkt.. Jag har en faster som kunde varit djävulen själv. Hon vill inget annat än ont för vår familj.

Hon och min farbror var hem till mor och far och skulle låna vedklyven. Pappa sa nej. ( Det är en lång historia bakom detta. ) Så går han in och tror att dom givetvis skall respektera detta, men icke. Nej när pappa har gått in går dom och tar den ändå. Så min pappa polisanmäler dom. Det ligger väldigt mycket bakom denna historia egentligen. Min faster och farbror kör över min pappa. Och han låter dom göra det. Men äntligen börjar han visa framfötterna, det värsta är att min faster hoppar på min mamma och emmy med ellen på affären i lilla sysslebäck. Där alla vet om allt typ redan innan man själv vet det. 

Som om mamma har med det att göra.

Hon vågar inte ta det med pappa nej hon hoppar på mamma mitt bland allt folk. Så jävla fegt.

När ska dom ta sig i kragen och bete sig som folk? 

Familjen kommer närmare och närmare nu. Snart bara en vecka kvar. 

Imorgon jobbar jag 8-16.30 förhoppningsvis försover jag mig inte. 

Jag borde städa också här hemma får väl bli imorgon efter jobbet. 

Men det känns som om jag inte  kommer orka.

Men jag får väl ta mig i kragen jag med. 

Jag behöver verkligen rycka upp mig. Försöka se det positiva i saker. 

Det kanske blir bättre när kissen kommer hem. Så jag får gosa lite varje dag.

Nej nu blir det tv:n en stund sen sängen.


Av Linn - 14 oktober 2008 12:15

Jag fick samma kille som igår när jag ringde SJs kundtjänst.  John, igår ville han inte ge mig en annan plats i tåget så fejjan kan åka med, men idag ville han tydigen det. Så nu kommer min bebis hem. Min lilla skit katt..

Träffade Tella hennes dotter igår. Hon hade blivit så himla fin. Började likna fejjan i pälsen. Idag försov jag mig 2 timmar.

Erika ringde mig och jag fattade inte hur man kunde ringa så tidigt. Men sen märkte jag att klockan var lite mer än den borde.

Ca 15 minuter efter uppstigning var jag på jobbet. Trött och jävlig och osminkad. Och det är folk inte sena med att påpeka.

Men skit samma, man kan inte se ut som en baldrottning varje dag! :P


Ska äta en tröst pizza med Linda idag, för att glömma våra bekymmer och vräka i oss ost. Ibland behöver man en upmuntrings fet middag.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards