En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Linn - 8 oktober 2008 14:19

Sitter på jobbet igen och skall jobba till 22. Känns ganska segt och jag är ju inte på strålande humör. Köpte en kattlåda till lilla fejjan som snart skall flytta hem till mig igen. Kommer bli så trevligt med lite katt sällskap.

För det gör så himla mycket. Bara att slippa somna själv, få lite gos innan man somnar. För ingen gosar som fejjan gör.

Jobbigt med katthår överallt bara. Me det är det nog värt.

Jag tänker mycket på min syster idag. Hon var så bedrövad när jag pratade med henne.

Hon behöver ha körkortet innan mamma och pappa åker utomlands. Annars kan hon inte bo i huset medans dom är borta. Och dom åker om snart en månad. Lite panik. Så hon var helt förstörd. :(

Men hon behöver bara rycka upp sig och ta tag i saken. Hon kan ju trjuvträna på gården med mammas bil. Det gjorde ju jag när jag bodde hemma ett tag. :P

Men jag väntar bara på lämpen så jag kan börja gå på körskolan nån gång.

Åh denna väntan.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards