En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Linn - 18 oktober 2008 14:43

Och jag sitter inne och tynar bort. Eller jäser det är en fråga man kan ställa sig. Tynar bort känslomässigt kanske och jäser runt midjan.

Linda skulle ut och springa, och jag kände att jag ville förlja med. Men det fanns ingen tid.

Jag fikade med Linda och Lisa och Fredrik.

Trevligt att hinna träffa nån innan man började jobba idag. Ska sitta här till 22. Vet inte om jag kommer orka/hinna göra något sen. Ska ju trots allt jobba imorgon.

Jag drömmer så sjuka saker. Det finns ingen hejd tydligen, sover oroligt och vaknar flera gånger under natten.

Kollade på transformers innan jag somnade igår. Den var ju ganska bra faktiskt. Somnade väl 3. Inte konstigt att man är seg idag.

Jag börjar få lite smått panik över vikten. Testade ett par byxor som jag älskar, och kände mig instängd i dom. Inte alls samma sköna byxor, nej dom är utbytta mot ett trångt fängelse. Gaaaaahhhh!

Men kanske ska ta en promenad imorgon innan jobbet då.

Kommer väl skita i det som vanligt, allt för lite sömn.

Jag har ingen motivation till annat än sova och deppa lixom.

Rolig person.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards