En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Linn - 13 oktober 2008 22:03

Jag skall ju åka ner till min mor och far och ta med mig katten hem.

Och smart som man är tänkte jag inte på det när jag beställde biljetterna, Grattis Linn, du vann smart vm igen.  Så nu för att åka samma sträcka fast med en annan plats ska jag behöva betala typ 300:- Det känns ju helt fel. Jag menar jag ska inte byta dag eller tid eller nåt bara plats. Men det får man inte.

Visst man tycker ju att jag borde haft lite förbehåll och tänkt lite längre men va fan. 

För mig som sitter i en kundtjänst och vet att man kan göra undantag ibland om kunden är trevlig och man kan sätta sig in i situationen vet ju att så svårt är det inte. Men men man får väl stå sitt kast. Massa pengar ska dom ha.

Snart åker jag iallafall. Ska bli nice å träffa syster. Och mamsen och papsen.


 Som jag skrev tidigare idag så känns det som att hela världen ljuger. Vad är det för mening, sanningen kommer ju ändå fram. Jag säger inte attjag aldrig ljugit, för tro mig det har jag.

Men när det enda man hör varenda dag så känner man att  det får fan vara nog nu.  Jag ska inte dra alla över ett sträck men jag önskar att någon kunde bevisa motsatsen. Bara ta ansvaret för vad man gjort. Jag försöker att sona för mina misstag  och vara ärlig så mycket jag kan. Ibland så pass att det kanske inte är bra. Men då har man ju iallafall varit ärlig. Men det är inte alltid så lätt. Jag vet och jag förstår väl det. Men när det handlar om mmänniskors känslor som blir sårade kanske man borde ta ett stadigt tag i sig själv och fråga sig om det är värt det. 

Jaja jag ska inte snöa in på detta ämne allt för mycket. 

Borde lägga mig och försöka sova eftersom jag faktiskt ska upp imorgon och orka jobba. Nightieooo..

Av Linn - 13 oktober 2008 12:12

Vart jag än vänder mig och vem jag än pratar med så känns det som att alla ljuger på ett eller annat sätt. Alla ljuger och jag är så less på skiten.

Varför inte bara vara ärlig så att allt skit slipper bli 10 gånger värre senare?

Hur ska man våga träffa någon och lita på den när det känns som att alla bara ljuger. Jag kommer aldrig att komma över min svartsjuka på det här sättet.

För ja jag är ganska svartsjuk av mig. Beror på många faktorer i mitt liv.

Vi ska inte ta hela livs historien här men iofs har jag ju jobbat en del med det genom att vara själv och bygga min egen styrka lite mer.

Och enligt min mening är det mer äldre killar som ljuger än lammkött.. :P

De yngre killarna är bara söta och snälla och dom i ens egen ålder eller äldre bara ljuger och är svin. Nej fy fan för allt och alla idag.

Det är måndag och man är svin trött och less på livet bara.

Jaja ska jobba vidare nu.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards