En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Linn - 2 oktober 2008 23:03

Jag måste ta tag i mig själv och skaka liv i mig. Inte gräva ner mig och tjocka till mig, för jag tynar inte bort. Jag går upp i vikt när jag mår dåligt. Jävligt idiotiskt.

Och nu börjar det barka åt riktigt fel håll. 

Får släpa mig ut och motionera i helgen. Blir ju inget festande, man äter ju meducin.  Man blir fan trött av att äta tabletter. Och det känns som om jag inte gör annat än proppar mig full med tabletter nu för tiden. Är jag inte sjuk på ett sätt är det annat. 

Köpte biljetterna ner till mamma och pappa idag. 975:- det är inte billigt att åka tåg inte. Men det är det värt. Saknar ju skruttan nåt så otroligt. 

Hon gör att man glömmer alla löjliga bekymmer som trycker ner en.

Min kompis som stödjer mig är inte inne på msn nästan nått.. Saknar honom. 

Han får mig att känna mig som en människa som kanske inte är så dålig iallafall. Som en vitamin injektion ungefär. :P

Nej då men han lyssnar på mig och jag gillar att "prata" med honom. Jag får tömma mig på allt skit, och han är inte berörd. Han känner inte människorna eller mig. Vilket gör det så enkelt att lätta hjärtat. Sen att han är söt är inget minus. 

Inatt vaknade jag av att jag grät. I sömnen... Har jag nog aldrig gjort förut. 

Jag drömde att min katt som bor hos mor och far (fejjan) blev överkörd av en bil. Och jag satt i bilen, i baksätet.  Och kände dunsen. Sedan skulle dom som satt i bilen stoppa upp henne. Och jag var svin ledsen. 

Har ingen aning om vad det betyder. Var tvungen att ringa mamma idag och försäkra mig om att hon var vid liv. 

Hon ska ju komma hem till mig snart. Känns som plågeri men mamma vill ju inte att hon bor hos emmy.

Jag borde sola lite och röra mig mer så jag ser lite fräschare ut..

Ungefär som kortet.. Nej ta dig i kragen Linn! 


Av Linn - 2 oktober 2008 12:38

Är jätte seg idag. Men jag är på jobbet iallafall.

Tanden känns bra, eller bättre iallafall. Pratade med Gösta igår. Han var riktigt trevlig för en gångs skull. Sa till och med att han saknade mig.

Men varför plågar jag mig så här. Degraderar jag mig själv för hans vinning?

Alldeles nyss när jag satt här och jobbade ringde min syster. Hon sa att Ellen ville prata med mig. Och det ville hon, länge.

Hon är så himla söt. Saknar henne och hela familjen väldigt mycket just nu.

Ska bli skönt att åka och hälsa på familjen i slutet av månaden.

Det är en lång och tråkig resa men det är värt det.

Skall hem till Erika efter jobbet och kolla på Idol och dricka te och titta på hennes nya lampa och gardiner. Haha låter så fjolligt men hon ville visa det nya hon köpt till bordet jag skruvade ihop åt henne.

Och så slipper man ju sitta själv en del av kvällen.

Känner mig lite hängig, måste vara penicillinet. Som äter mig inifrån..

Åhh va segt det är.

Kortet är på min kära syster.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards