En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Linn - 3 oktober 2008 12:07

Eller inte.. Idag ska jag bara ruttna bort frmaför tvn/datorn och bädda in mig i mitt dun täcke.

Det är typ inga kunder på chatten, och tiden går så otroligt sakta. Jag märker att det är ungefär samma antal läsare på min blogg varje dag. Trevligt att mitt liv intresserar någon annan. Min vapendragare på jobbet är sjuk och jag får inte höra några smyg suspekta tolkningar av mina samtal.

Jag önskar bara att någon ville sova bredvid mig inatt. Skulle bara vilja bli strykt i håret och kramad till sömns.

Nu när höst mörkret kryper in under huden och fryser min själ.. Det känns som att jag skulle vilja kunna gå i ide över vintern. Krypa ihop och sova bort hela den kalla, jobbiga och tråkiga vintern.

Jag bor verkligen på fel plats på denna planet om man inte är en vinter människa. Och så är man bosatt i norrland. Det är iallafall någorlunda vinter med snö å sånt men det är förbannat kallt också. Vägen till mitt jobb är en låååång bro. Och den är ganska högt över ångermanälven. Det blåser rätt kraftigt där ibland. nej nu ska jag inte tänka på allt som är dåligt. Snart har jag lunch och då kommer Erika så ska vi käka på Nipan. Det är kycklingwok med röd curry, och taco buffe. Perfa!


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards