En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under maj 2009

Av Linn - 2 maj 2009 12:08

Jag hade en toppen fest hemma i nya lägenheten. En av mina bästaste vänner Karin var där och hennes kille och vänner från Västerås. As trevliga. Marie Och Lina hette dom. Det kom lite för mycket folk i lite för berusat tillstånd så jag fick torka spilld sprit typ hela kvällen men men ska man ha fest får man tåla. Jag blev lagom full och hade väldigt trevligt men var trött så jag gick hem tidigt typ vid tolv eller nåt.

Fylle åt med Björn och Ola tittade på haha.

Gårdagen spenderade jag i parken i solen först med Ola sen med Karin och gänget. Riktigt trevligt.

Ola och Kim bar möbler så nu har jag en soffa också. Så nice!!!

På kvällen åkte jag och Ola till Linda och Kim och grillade. Fan va gott det var. Åt så jag nästan sprängdes och spelade lite guitar hero sen.

Sen åkte vi hem och kollade på film.

Här kommer lite kort från festen.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards