En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Linn - 19 maj 2009 16:52

Min dröm om att visa mig i bikini beach 2009 är över. Jag kommer aldrig hinna, men 2010 bör jag nog ha lyckats skaffa en kropp jag känner att jag kan visa upp.

Idag blir det långpromenad med Linda och sedan träning på gymmet med henne och Andreas. Just nu sitter jag mest bara och väntar, ska väl ta ett glas juice och en knäckemacka kanske. Har dock ganska så rejäl träningsvärk sedan igår men nåt ska man väl hitta att bättra på värken med.  Nu är fullmakten signerad och verifierad och skickad. Nu väntar jag bara på linda.

Av Linn - 19 maj 2009 09:12

Japp nu sitter man här igen då på samma gamla stol med samma gamla dator och pratar med nya och gamla kunder. Samma gamla visa. Om och om igen.

Man kan ju börja fundera på hur man ska göra dagen mer intressant på jobbet. Man kanske skulle ställa till med en skandal, men vad skulle det vara?  Känns som att inget skulle göra en så pass paff att man skulle tycka det var kul. Det är som att man går in i tråkiga Linn state of mind.

Man gör det man ska och det går per automatik. VERY BOOOORING!!!!!


Jag skulle ju fixa en fullmakt för hus köp/sälj. Och var där igår och frågade om hjälp och han skulle fixa det tills idag.  Så när jag skickar mail med all info idag så får jag svaret att det kostar 500:- att göra detta.

KUNDE HAN INTE SAGT DET IGÅR??? Nu får jag heller inte tag på mamma som bara pratar i telefon hela tiden. Varit upptaget i typ 45 minuter.


Jag blir så jävla less på allt skit som bara ska gå åt helvete. Bara för att man hade en bra helg så ska veckan skita sig. Jag hatar den här dagen!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards