En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Linn - 9 maj 2009 15:49

Japp det vart en fest som hette duga, det börjades hemma hos mig med för krökning. Sedan ner på bowlingen för inmundiga lite mat. Riktigt trevligt och det var massor med folk. Vårat bord hördes nog mest av alla och var nog mest förfriskade också eller kanske inte men typ. Linnea bjöd på en himla show och chefen micke klämde min arm mellan stolarna. Den gör för övrigt riktigt ont idag!!!

Sedan hem till mig för att snål dricka lite haha eftersom typ alla var pank. 

Det blev lite mer folk än väntat men finns det hjärterum så finns det stjärterum. :P riktigt roligt var det iallafall, sedan ner till bowlingen igen och fortsatte vår turné. Det var en riktigt bra stämning och alla verkade vara på samma nivå ( med några få undantag ) och även bra live musik. Det tycker vi om. Efterfesten var på remsle hemma hos nån kille som inte haft en tjej i lägenheten på 4 år. Jag och emma spelade musik så det stod härliga till och hlav fem packade jag ihop och vandrade hem. 

Ja idag mår man som en åsna och orken kunde varit bättre, men det är det helt klart värt. Tack alla som gjorde gårdagen så lyckad. Och vi får göra om det snart tycker jag! 


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards