En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Linn - 4 maj 2009 10:35

Och det känns som att hela världen går lite saktare idag. Det är driftstörningar på nätet så det är massor att göra på jobbet.  BBB skulle koppla in mitt internet hemma idag. Men det gick tydligen inte och jag får inte tag på Hyresvärden så jag kan fråga det som ska frågas.. Åh det känns som att allt går emot mig.

En skit dag så att säga.  Ola var iallafall snäll och gjorde frukost åt mig idag igen. Vilken kille.

Ska träna med Linda ikväll. Kommer väl vara halvt död efter det. Men det ska bli väldigt skönt. Försöker få med Sophie också men hon är svårflörtad.

Varför är det alltid så att måndagar känns tio gånger jobbigare än vanligt? Och speciellt när man jobbat helg.

Man vill bara inte gå ur sängen och täcket känns så mycket skönare än det brukar mot kroppen.

Jaja nu ska det jobbas igen.. skynda skynda

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards