En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Linn - 12 maj 2009 14:02

Det är lite som en bastu i min lilla lägenhet så orken är inget man skämms bort med. Men tog tag i lite städning iallafall. Har ju varit så trött de senaste dagarna och inte riktigt satt städningen i första hand men idag plockade jag iallafall undan allt. Bara dammsugning och skurning kvar. Vilket får bli imorgon kväll eller på tordag.

Imorgon blir det spinning med Linda. Ska bli roligt, har ju bara varit på det en gång. Och det är ju bra för konditionen. Heja Linn ( man måste motivera sig själv ).


Här kommer iallafall lite kort på mitt kök. I loves <3!

Sittplatserna vid baren och köket.

Och en liten bild på fejjan som ligger som ett mongo ;)

Av Linn - 12 maj 2009 12:28

Den närmar sig den första betalda semester jag någonsin haft. Och nu börjar man få lite panik över att man inte sparat pengar så man kan göra nåt roligt. Eller att man inte palnerat nåt på riktigt. Just nu är det mest löst hängande planer som man inte spikat fast lixom. 

Men det är ju så mycket man vill göra. Jag vill på Peace and Love i Borlänge. Men jag är inte riktigt sova i tält typen längre.. Hmm. 

Och så vill jag utomlands. Gud va skönt det hade varit. Bara sola en hel vecka. Och bada och slappna av. Kanske festa lite också. Sen vill jag ju ner till värmland också å hälsa på kära syster och släkten. Kanske stanna en liten stund så man hinner träffa alla. 

Ååå varför ska man ha så lite tid och pengar över för det som är roligast?


Jag är nu officiellt luspank och det är ungefär lika roligt som att vara allergisk mot glass. Nu är jag ju inte allergisk mot glass men kan tänka mig att det suger rätt så jävla mycket. Inget jag skulle vilja vara alltså. 

Vad ska ni göra på semstern? Några förslag på billiga roliga saker att göra?



Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards