En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Linn - 5 maj 2009 10:48

Har sovit jätte dåligt inatt ändå la jag mig vid elva. Var så himla trött igår., var på muskel plus passet. Och det är verkligen as jobbigt. Men riktigt kul och skönt att man tränar hela kroppen utan tyngder. Men fan va jobbigt det är. Ola hade gjort en as god sallad när jag kom hem. Idag ska vi äta på kina då det är sista dagen innan han åker hem. Och ha lite myskväll. Jag ska försöka ha lite energi så jag inte är värsta tröttisen sen.

Har beställt en jättefin morsdagspresent till mamma så hoppas hon blir gald för den. Tillsammans med emmy.

Jag saknar verkligen mamma och pappa och emmy och ellen.

Dom är så söta min familj. Jag saknar mina andra syskon också väldigt mycket. Ska försöka hitta pengar och tid att hälsa på min kära syster i sthlm också, jag vill verkligen åka dit snart. men det har varit så mycket med bilen och försäkringar och flytten och sånt. Men ska verkligen ta mig tid.

Blir nog i juni. Kanske under semestern.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards