En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Linn - 3 maj 2009 16:22

Det är sånt här jag köper när det är tråkigt på jobbet. Men lite kul är det också. Haha Hello kitty tärningar till bilen :P Skämmes ta mig fan för att slösa pärninga sådär.

Av Linn - 3 maj 2009 10:10

Idag fick jag världens frukost innan jag skulle på jobbet. Ola gick upp och kokade ägg och gjorde kaffe och värmde baguetter i ugnen. Kan en dag börja bättre. Vilken kille va. Helt sjukt vad bortskämd jag blir.

Igår när jag kom hem fick jag tandoori kyckling och ris. Han kan laga mat han.

Sedan skulle han ge sig på att baka.. Haha han gjorde kladdkaka som blev torr och muffins som mest smakade konstigt och var som gummi i munnen.

Förlåt Ola men lämna bakandet till mig. Jag gör det inte ofta men jag gör det bra. :P

Idag ska jag till Maria och göra frisyren igen så hon får se att hon klarar det inom tidsgränsen. Sedan bär det av mot Zylos för en flottig middag.

Ola måste ju få avnjuta de helt underbara rullar som finns där.

På jobbet är det ovanligt segt och man har som inte så mycket att göra..

Men som tur är har man puzzel. www.jigzone.com det är bra skit.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards