En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Linn - 30 november 2009 12:24

  


Ante lyckades ta en väldigt smickrande bild av mig när jag inte var beredd. Den bjuder vi på.


 


Och dessa två vackra bilder där man ser exakt hur full och glad jag var har Mikael Hedin tagit. Som vimmelfotograf på bowlingen.

Ganska snyggt kort på mig och linda som blev helt vit i bakgrunden.   

Av Linn - 30 november 2009 08:26

Japp nu är den här!

Allas våran favorit dag. En ny vecka av arbete att se fram emot. Och tidiga mornar som jag älskar så mycket. Eller..

För att förbluffa alla så lyckades jag ta mig upp i tid imorse. Helt själv.

5 larm satta på telefonen och lyckades faktiskt somna innan 2 igår.

Den tackar vi för!

Nu börjar jag jobba och väntar på samtal från vårdcentralen angående handleden, så jag kan få en tid. Så dom kanske kan göra något åt den.

Börjar bli ganska irriterad över deras attityd mot en när man ringer och behöver hjälp.

Man vågar nästan inte ringa för att det känns som om man blir dumförklarad.

Har du gjort det här, eller det här eller det här eller det här? Ja!

Så känns det som att dom bara vill att man ska skita i det och lägga på så dom slipper bry sig.

Men jag ger mig inte. Jag ska ha hjälp!

Nu skall det jobbas, lillasyster börjar även här idag!

Grattis kära syster till ditt efterlängtade jobb.

Så idag efter jobbet ska vi hem till mamma och äta middag. Ska bli mys.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards