En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 29 november 2009

Av Linn - 29 november 2009 20:28

Var hur trevlig som helst. Jättegod mat och mycket vin blev det. Alldeles lagom mycket av allt.

Jag valde att inte klä upp mig allt för mycket, och körde på jeans och linne.

 

White trash for the win!


Idag har det varit skyltsöndag. Men jag tog bara en snabb sväng ner på stan och träffade Emmy och Ellen. Det tog alla mina krafter så jag gick å la mig igen. Åt med Linda och ante. Och la mig i sängen igen. Ska försöka lägga mig snart så jag tar mig upp imorgon. Jobbar tidig vecka och måste ringa vårdcentralen för min värkande handled. Kan inte stödja på den alls och det gör ont som fan.

Men förhoppningsvis går det att lösa. Skär upp mig och ta bort det bara.

Hon är det goaste jag vet. Och jag känner mig så älskad.


     


Nu ska jag bädda ner mig och titta på skit film.

Godnatt!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards