En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Linn - 15 november 2009 00:34

Jag måste verkligen ge upp mina önske tankar om att han kommer ta tillbaka mig.

Han skiter helt fullständigt i hur jag mår eller vad jag gör.

Men bättre sent än aldrig, eller?

Känner mig så patetisk som trodde att han skulle ändra sig.

Har legat och feber mått piss hela dagen och tänkt sönder mig själv.

Och har nog kommit fram till att jag borde ge upp, och bara förstå att han inte vill ha mig.


Men det gör fan ont, och jag är jävligt ledsen över skiten.

Och det blir inte roligare eller lättare när man ligger sjuk och enbart kan tänka.

Fan ta alla killar och deras fina ord.

Och fan ta känslor dom ställer bara till det för mig.

Men mest av allt fan ta mitt dåliga självförtroende som tror att jag inte förtjänar bättre.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards