En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Linn - 4 november 2009 16:18

Idag efter jobbet ska jag på möte med dem som är fackliga representanter på jobbet. Spännande det blir något nytt.

Har aldrig varit engagerad i något sånt, om man inte räknar elevrådet. Där jag inte direkt gjorde nån större skillnad..  Men det ska bli kul att få gå lite djupare i företaget och facket.


Sedan ska jag åka till kamilla en sväng, det är så kul att hon är hemma och hälsar på. Jag träffar henne ca en gång om året och hennes liv är så annorlunda och spännande jämfört med mitt.

Man blir inspirerad men samtidigt lite deppig över sin egen lilla trygga bubbla.

Det bor nog en liten tattare i mig också.

Eller nåt.



Av Linn - 4 november 2009 11:21

Jag är så himla trött hela tiden. Tror att min höst trötthet och depression börjar komma och slicka mig i nacken.

Efter ett givande samtal igår känns det inte lika bajs med allt. Men är lite besviken på en person jag trodde jag kunde lite på. Även om det var ett missförstånd.


Kim situationen är lite som den är just nu. Jag vet inte vad han tycker eller nåt. Vi pratade häromdagen och det gick bra, tills han bara la på och sen inte svarade. Har endast fått ett sms igår om att han inte orkar prata.

Och ja det tär på mig.

Jag vill ju egentligen bara att det ska gå lätt och vara roligt. Men tydligen går inte det.

Jaja vi får se om man får nån respons idag.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards