En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Linn - 25 november 2009 20:09

Idag var jag på stan med syster, mamma och ellen. Jag har ett par glansiga leggings som är lite rosalila. Och sist jag hade dom blev ellen galen och ville också ha likadana. Idag fanns det på Kappahls barnavdelning. De var helrosa men Ellen blev så himla glad när jag köpte dem till henne.

Nu kan Mossi och Ellen glänsa tillsammans!

Gud vad jag älskar den ungen. Den kärleken hon ger kan inte mätas med något.


Min sömnbrist börjar visa sitt rätta jag. Idag har jag bara allmänt varit svingrinig. Fräst åt folk och blivit irriterad över så små saker att jag borde skämmas.

Och jobbet har blivit så totaltråkigt nu när mina kära hörlurar blivit antastade och gått sönder. Jag vet självklart att det var en olyckshändelse E, men jobbet blir så tråkigt utan dom. Tiden går om möjligt mycket långsammare.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards