En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Linn - 3 november 2009 14:14

Jag kan inte sova, jag kan inte direkt äta, jag orkar inte tänka.

Det känns som att allt är konstigt och fel och allt är en enda jävla soppa.

Orkar inte ens dra upp det här. Förhoppningsvis förstår personerna som är inblandade vad som ligger bakom.

Jag förstår inte varför jag hamnat i en sån svacka.

Sitter på jobbet och är på väg att börja gråta när som..

Jag tror att det mest beror på tröttheten. Och känslan av att det aldrig kan bara vara bra.

Att folk ska missförstå och anklaga.

Jag orkar bara inte mer.

Av Linn - 3 november 2009 00:27



Your words to me just a whisper
Your face is so unclear
I try to pay attention
Your words just disappear


Cuz it's always raining in my head
Forget all the things i should have said


So i speak to you in riddles
Cuz my words get in my way
I smoke the whole thing to my head
And feel it wash away
Cuz i can't take anymore of this
I wanna come apart
Or dig myself a little hole
Inside your precious heart


Cuz it's always raining in my head
Forget all the things i should have said


I am nothing more than
A little boy inside
That cries out for intention
That i always try to hide
Cuz i talk to you like children
Though i don't know how i feel
But i know i'll do the right thing
If the right thing is revealed


Cuz its always raining in my head
Forget all the things i should have said

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards