En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Linn - 22 november 2009 21:42

Fredags kvällen spenderade jag med att äta mat och hänga lite hemma hos björn. Tittade på idol och bara hängde.


På lördag morgon bleb jag väckt av Linda som hoppade på mig i sängen. Vi fikade och gick lite i affärer.

Sedan gick vi hem till mig och gjorde oss iordning. Ingen stress utan satt och prata och fixade och donade. Sedan åkte vi upp på skedom till Antes 30 års fest.

Kändes som att alla stirrade på oss för att vi hade klätt upp oss till tänderna när vi klev in, men vad gör man inte för konsten?

Det va en jätte trevlig fest med trevligt folk.

Sedan drog vi ner på krogen, det var inte jättemycket folk vilket var skönt. Man fick faktiskt plats på dansgolvet. 

Blev i bra fin form där framåt småtimmarna.

Det får man lida för idag. Men lätt värt det när ens vänner fyller år.

 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards