En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Linn - 27 november 2009 20:04

rosablomma  

Nu ser jag iallafall lite ljus i tunneln, mindre än 2 timmar till helg!

Och imorgon ska jag träffa Jakob som kommit hem från afghanistan. Ska bli så trevligt att gå på middag hos honom. Pratade med honom igår kväll. Om problemen som uppstår här hemma och vi kom fram till att det är hans kväll imorgon så då glömmer vi allt vad små gnabb heter och bara har kul.


Längtar bara hem nu, till tacos och trevligt sällskap ;)

Men som sagt ljuset i tunneln närmar sig sakta men säkert. Och jag är fan nöjd över att ha klarat den här dagen med ca 1½ timmes sömn inatt. Lär slockan snabbt senare. Eller jag hoppas iallafall.


Av Linn - 27 november 2009 14:51

Jag gillar när folk kommenterar, och jag vet att folk inte alltid tycker som jag. Men om man nu ska dissa nån kan man ju iallafall stå för det.

Men men skitsamma. Du som skrev det kan gärna få tycka att jag var skitful i dom, men huvudsaken är ju att jag trivs haha.


Nu börjar sömnlösheten ta ut sin rätt.

Jag känner mig yr och mina ögon svider, jag har svårt att koncentrera mig.

Men nu sitter man ändå här på jobbet och kämpar sig igenom dessa timmar. Gud va jag ska dricka folköl ikväll, då kanske jag får somna.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards