En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Linn - 19 november 2009 23:51

 



If it's a broken part replace it , If it’s a broken arm then brace it, If it's a broken heart then face it!

Jag pratade med Carin igår och hon sa många visa ord. Hon fick mig att förstå att det inte beror på mig. Att det är han som mår dåligt och att jag inte kan göra något åt det.

Och att det bästa han kunde göra för mig när han sitter i den sitsen han sitter i är att släppa mig för att inte såra mig.

Så tack Carin för att du fick mig att förstå.

Fick även ett mail av hans pappa. Som i princip sa samma sak. Vilken gullig pappa. Som bryr sig så mycket om sin son och om mig. Att han vill förklara hur det ligger till.


Så sakta men säkert kanske jag nu kan släppa det.


Jakob ringde från afghanistan och det var så skönt att höra att han mår bra. Eller så bra man kan må med tanke på omständigheterna. Han berättade att bilen som sprängdes för ca en vecka sedan var bilen som åkte framför honom.

Men jag ska på middag hos hans föräldrar nu nästa helg. Ska bli trevligt som fan.

Han kan behöva allt stöd han kan få nu när han kommer hem.

Man lever ganska skyddat här i sitt lilla land lagom ändå.





Av Linn - 19 november 2009 14:15


MMS-bloggning  

MMS-bloggning  

Idag är jag sjukt trött. Sovit 4 timmar inatt men tog mig upp med hjälp av goda vänner som ringde mig imorse för att se till att jag var uppe. Tack!

man riktigt ser dom mörka ringarna under ögonen, hett som fan!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards