En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Linn - 13 november 2009 12:45

Jag har frossat hela natten, och spytt. Och har så ont överallt.

Fyfan för livet säger jag bara.

Tack Bylin!

Av Linn - 13 november 2009 00:39

När jag mår som sämst lyssnar jag på så sorglig musik jag kan bara för att sätta ord på känslorna som strömmar igenom mig.

Låtar som beskriver känslan man har ändå ut i fingertopparna men inte själv kan sätta ord på.

Varför göra det när nån annan lyckats så mycket bättre och samtidigt lyckats sätta musik till.

Jag har lättare att relatera till det genom musiken. Och det känns som att jag kommer mer i kontakt med det jag känner och får lite utlopp för det.

Det kan hjälpa mig att gråta, skratta och bli avslappnad.

Men innerst inne i mig bor det nog en liten emo. Akustisk gitarr med en lite hes rispig röst på en kille som sjunger med hela hjärtat och jag är såld.


Jag gick hem från jobbet idag vid 22. Jag satt och kände bara för att spy. Mådde skit illa och det gör jag fortfarande. Har hela tiden känslan i halsen att det är nåt som vill komma upp.

Skit jobbigt.

Jag har jätte ont i lederna och fryser som en idiot, och dom som haft privilegiet att komma in i min simpla boning vet hur varmt det är i den. Jag orkar VERKLIGEN inte att bli sjuk igen. Ska lägga mig nu och förhoppningsvis somna gott så jag kan jobba imorgon.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards