En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Linn - 8 november 2009 12:26

Igår slängde jag på i luren, när han sa: Men vi hörs om några dagar, eller aldrig.

Jag försökte få tag i honom under dagen och när jag väl fick det sa han att han skulle ringa upp när han ätit. Efter 3 timmar försökte jag igen, få jag ansåg att vi har en del att prata om.

Men då hade han inte tid för han skulle städa för han skulle ha fest hemma.

Iallafall pratade vi lite senare och jag var fan rosenrasande.

Jag är så jävla trött på att bli behandlad på det här viset. Jag förtjänar inte det.

Och jag orkar inte hela tiden komma sist, och vara en jobbig jävla grej som bara tjatar.

Det brast bara igår. Och nu har kaninen agneta tuggat sönder sladden på min laddare.

Så nu kan jag varken ringa eller nåt för telefonen är död.

Lika bra är väl det. Annars är jag väl bara otrevlig och hemsk som vanligt.

Jag vet iallafall inte vart vi står nu. Om det är slut eller om det inte är det.

Men det kanske är bäst?

Fan jag orkar inte med det här.


Hade iallafall Kamilla och Rafael här igår, vi tittade på film och lagade mat och Kamilla gav mig massage.

Jag kände mig så störd som bara satt och grät över idioten, och ursäktade mig. Men dom sa att det inte gjorde nåt. Och att man inte ska vara själv när man är ledsen.

Så tack för att ni var här för mig.


Idag ska jag till mamma och pappa och äta middag. Ska bli mys.

Fan för allt.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards