En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Linn - 24 november 2009 23:57

    Haha på den nedre bilden skulle jag sticka ut tungan som jag brukar göra i närheten av folk på kort, och råkade slicka han på kinden. Pinsamt..


Men vi ser ju glada ut.


Fan jag är så trött på folk som kastar skit runt sig utan fakta att styrka det. Och som måste göra allt för att trycka ner folk. För att själv gräva sina egna hemligheter längre bort från ljuset.

Men en dag spricker den lilla bubbla som man stänger in sig i och alla hemligheter väller ut. För en dag får någon nog, och håller inte käften längre.

Jag ska säga att jag inte syftar på nån speciell utan bara på hur jag just nu är trött på många olika situationer med människor jag känner och vet vem dem är.

Av Linn - 24 november 2009 16:09

Sistahs of doom!


Här är en väldigt smickrande bild från helgens partaj.

Min kära syster ser ut som en uppblåsbar barbara och ego själv lyckas dra till med nån halv schaskig sängkammarblick.

Det är såna här kort man kommer att ha lite halvt ågren över när man fyller 50 och ber om syndernas förlåtelse.

Men än är jag inte gammal och vis, så jag bjuder på den helt enkelt.

Förlåt Emmy.

Idag gör min hand jävligt ont, måste verkligen kolla upp den igen.

Och jag är sjukt trött även idag.

Men förhoppningsvis har jag inget brådskande ärende efter jobbet idag så att jag bara kan åka hem och lägga mig.   

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards