En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Linn - 19 augusti 2011 15:12

Gårdagen var helt fantastisk. Det var längesen jag hade en riktigt bra dag..

Jag, Rob och Darcy slappade i poolen på fallskärmsklubben. Flöt runt i solen på uppblåsbara saker och diverse annat vi kunde hitta.

Det var så otroligt avslappnande och mysigt. Spelade lite badminton och bara njöt av dagen.

Micke, den andra killen som packar fallskärmar på klubben kom förbi och joinade oss.

Vi käkade grillad kyckling till lunch, och blev utbjudna av Micke på middag på kvällen.

Och inte till vilken restaurang som helst..

Nej vi blev bjudna till Frank, som jag lovprisat i tidigare inlägg vilket ni hittar här.


        Vi tog en fördrink innan maten på Cirkus.


  Kvällens härskare ;) Micke.


Det var en supermiddag, finns verkligen inget bättre ställe att äta på. Så sjukt gott och servicen är fantastisk.

     


Man kan säga att gårdagen var den bästa dagen jag haft på sjukt länge. Sällskapet, slappandet, vädret och maten gjorde verkligen sitt.

Och jag var så otroligt glad.


Men självklart ska alla bra dagar följas av dåliga.

Idag kom domen för vad som är fel på mormor..

Hon har canser i njuren och troligtvis på fler ställen.

Är det inte alltid så att om man får må bra en dag så kommer något och slår ner en?

Men jag ska försöka att tänka positivt och ha en trevlig helg med mina vänner i Stockholm nu när Alva ska gifta sig.

Och försöka behålla känslan från gårdagen.

 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards