En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Linn - 27 augusti 2011 11:43

Jag är supernöjd med nya håret :) Känner mig mycket finare.

Vilket i sig gör mig gladare.

     

Sen har jag ju helt underbart fantastiska vänner som stöttar mig och får mig att inte tänka för mycket på livet och allt det innehåller.

Och nu är det klappat och klart. Jag flyttar till Stockholm.

På Torsdag åker jag och hämtar mina saker i Västerås.

Jag är nu en del av kollektivet Idet.


Fy fan va jag saknar honom, men nu gråter jag inte så fort han kommer in i mina tankar. Det är väl bara tid jag behöver antar jag. Men jag vill inte riktigt släppa honom. Han betyder alldeles för mycket för mig.

Jag har ju aldrig känt såhär.

Ska förmodligen träffa min storebror idag, om han ville vara vänlig att svara i telefonen..

Så nu måste jag göra mig iordning och slita mig från datorn.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards